ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Voi primi același produs precum cel din imagini?

În cazul produselor standard (capace, sticle, artificii etc), da. În cazul produselor personalizate (etichete, invitații etc), pot apărea mici modificări de culoare. Fiți fără grijă, nu vom face niciun print până nu ne veți da răspunsul final.

Unde pot găsi factura pentru produsele / serviciile achiziționate?

În momentul în care veți plasa o comandă, veți primi un email cu factura dumneavoastră. De asemenea, puteți găsi factura și în Contul meu, în cazul în care aveți un cont creat pe site-l nostru.

Cum pot returna un produs?

În pagina Politica de rambursare și returnare veți găsi toate detaliile necesare.

Va fi refăcut stocul pentru produsele marcate ca ``Lipsă stoc``?

Bineînțeles. Pentru a obține detalii pentru fiecare produs dorit, dați click pe ”Solicită ofertă” și un formular de solicitare de ofertă va apărea pe ecran. Completați toate câmpurile și un consultant vă va contacta în cel mai scurt timp pentru a vă oferi toate informațiile solicitate.

CONTACTAȚI-NE PENTRU ORICE SOLICITARE