Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Clientii acestui magazin online pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 15 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului! Firma noastra va inapoia contravaloarea produselor comandate, conform legii, in termen de 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului/comenzii, cu conditia ca produsele sa ne fie returnate nedeteriorate de catre client! Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Produse care nu se pot returna:

Pentru produsele personalizate, ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 republicata in 2008 prevede urmatoarele:
“Art. 10 – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: (..)
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, (..);”
In acesta situatie, conform legii, intelegem: produsele care s-au tiparit cu textul clientului sau au suferit orice modificare asupra formei initiale, de orice natura, conforma cu cerintele clientului, nu se pot returna fara invocarea unui motiv intemeiat.
In cazul in care exista greseli in textul imprimat pe invitatie comanda se va reface:
1. in maxim 5 zile lucratoare, pe cheltuiala noastra in cazul in care greselile nu figureaza in macheta pe care clientul a aprobat-o.
2. pe cheltuiala clientului, in cazul in care greselile exista in macheta pe care clientul si-a dat acordul pentru tiparire iar greselile existente nu au fost semnalate.

Poti solicita returul in urmatoarele situatii:

Produsul nu este conform cu specificatiile afisate pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Produsul este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau coletul este deteroirat/prezinta urme de desfacere:
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia la domiciliu prin curier – clientul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in termen de 24h, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam clientului sa refuze receptia lor.

Produse care au fost livrate gresit:
Daca ati primit in colet alt produs decat cel comandat si cel inscris in factura, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna coletul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru coletul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Renuntarea la cumparare:
Daca doriti sa renuntati la cumparare in termenul de 15 zile calendaristice, toate costurile de retur a produsului/produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. Nu se poate renunta la cumparare in cazul produselor personalizate, conform legii.

Procedura si pasii de returnare:

1. Trimiti cerere de retur:

Cererea se va trimite printr-un e-mail care va contine in subiect “RETURNARE – numar comanda – data comanda“. In continutul e-mailului se vor trece punctual:

  • numar comanda si data inregistrare comanda
  • datele complete ale cumparatorului: nume, prenume, adresa, adresa e-mail folosit la comanda plasata
  • numarul facturii/bonului fiscal si data emiterii
  • cauzele si motivele ce au dus la returnarea produselor

2. Cererea va fi aprobata si inregistrata:
Cererea va fi inregistrata si analizata. Vei primi raspuns la solicitarea ta daca datele sunt complete si cererea ta indeplineste conditiile obligatorii de retur.

3. Returul coletului:
Te rugam sa asiguri coletul si sa asezi produsele in ambalajul original in care au fost livrare. Astfel vei elimina riscul de deteriorare la transport.

4. Constatare retur si acceptare stare produse:
Dupa ce vom primi coletul, personalul nostru calificat va verifica si va constata daca produsele returnate sunt conforme cu obligatiile noastre de retur.

5. Solutionare:
In baza constatului din partea noastra cat si a solicitarilor trimise de tine, se va face solutionarea returului prin inlocuirea produsului cu altul identic, in stare noua, inlocuirea produsului cu altul, solicitat de catre client sau rambursarea contravalorii produsului in maxim 30 zile calendaristice.

Va rugam sa verificati imediat ce ati primit coletul produsele primite (numarati toate elementele componente ale invitatiilor, daca este cazul) si sa ne informati asupra intentiei dvs de returnare sau asupra problemelor constatate in maxim 2 zile lucratoare.

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • CD-uri, DVD-uri care au fost deschise
  • Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  • Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă este aprobată, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.

Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.

Apoi contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.

Articole aflate în promoție

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele aflate în promoție nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la opyum.events@gmail.com și trimiteți articolul dvs. la: str. Amurgului, nr. 23B, Bistrita, Romania.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca și cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

În cazul în care articolul nu a fost marcat ca și cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.

Livrare & Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să trimiteți produsul la: str. Amurgului, nr. 23B, Bistrita, Romania.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere ce poate fi urmărit sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la opyum.events@gmail.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări.